tisdag 8 december 2009

Inflytelserik blogg...

Ted Valentin byggde sajten inflytelserik.se under 24hbc för en månad sedan. Idag har sajten 500 besökare om dagen. Han vill visa på vilken betydelse länkar har. Det är spännande. Den här bloggen ligger bra till och är en "extremt inflytelserik blogg" på plats 83 av 110431 länkande bloggar eller efter korrigering 27 av 14108.

Det är roligt men man ska veta att jag lägger ner mycket tid på bloggandet också. Det är inget som kommer utan ansträngning. Nu vet jag att vissa kommer att säga att eget beröm luktar illa, jag har hört det förut. Det brukar alltid hända när man själv är glad för att man lyckats med något. Trist. Men jag bryr mig inte just nu. Jag är glad för att MinaModerataKarameller finns med bladn de mest inflytelserika bloggarna i Sverige. Det betyder att jag lyckats med mitt syfte - att skapa opinion.


Kolla din egen och andras bloggar här

(intressant)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Annica Tiger sa...

Det luktar inte eget beröm. Ta åt dig och ta det som ett kvitto på att ditt arbete med bloggen ger frukt.

mvh

Annica Tiger

Mary X Jensen sa...

Åh tack Annica. Vad kul att höra från dig.

Elias Giertz sa...

Själv ligger jag på plats 2047 med 14% av bloggarna som är mer inflytelserika. Men jag klassas ändå som inflytelserik verkar det som.

Men men, min tid kommer väl! ;)