tisdag 17 februari 2009

Guldmusen... Nu är det klart.

Jo då, han vann utmärkelsen Guldmusen och blev årets IT-person.

Niklas Lundberg

Jag sa ju att jag skulle hålla tummarna för dig...

Läs vad jag skrev om Niklas igår, där kan i finna lite smått och gott om honom. Trevlig kille.

Man har nu inte för inte varit med några år i den här branschen och känner många.

Som en glad överraskning blev det en till Guldmusvinnare som är bekant. Min gamle chef - Bert-Inge Hogsved fick ta emot utmärkelsen Årets it-entreprenör. Grattis! Still going strong, verkligen. Hos honom på Hogia har jag skrattat och gråtit och kämpat och lärt mig massor. Hur mycket har jag nog inte förstått förrän efteråt. En av de riktigt bra grejorna med Hogia, ja den bästa var ändå att jag träffade min man där.

Tredje killen John Elvesjö känenr jag dock inte, men grattis till dig också förstås.

Här skriver IDG om evenemanget.

Guldmusen pris Nicklas Lundblad Google Tobii Technology Hogia, Bert-Inge Hogsved

Inga kommentarer: