lördag 21 augusti 2010

Nu har jag egna flygblad också - valrörelsen here we come...

I valrörelsen har vi uppmanats att fixa egna kampanjer för att se till att det blir röster för moderaterna. Jajamensan det ska vi fixa här. Vi är alla olika och drar till oss olika människor så det är naturligtvis en korrekt strategi. De egna kryssen får stå tillbaka, så får det bli.

Jag undrar om det finns någon som har en barnvagn att skänka mig. Jag ska ha den till valmaterial och mobil valstuga. Pimpa lite kanske med moderatknappar och gå runt med och vara allmänt social. Det gäller att vara personlig och miljövänlig nu. Barnvagn och cykel. Ni har väl sett den också. Här finns historien bakom den. En kärlekshandling från min man. Är lyckligt lottad.

Flygbladet - fixat med moderaternas kampanjmotor. Mycket bra grej...


Inga kommentarer: