torsdag 12 juni 2008

Egentligen behövs det bara att en person backar...

Foto: Ragnar Jensen

Nu lurade jag er allt va...
Men ni får som ni vill - det blir ingen spaningslag,
vi måste ta hänsyn till allas rätt till personlig integritet
och får göra om lite grann här, lagen håller inte.
Trevlig sommar allihopa.
(Marys dröm den 11 juni 2008)
(Jag drömde igen den 16 juni 2008)


Dagens länkskörd, den är röd, grön, blå och allsköns färgad - det här är inte partipolitik det är människor med engagemang som uttrycker sig på väldigt många olika sätt: Mårten - illojalitet eller mod, Emma, Nikke, Alter EgoTrotten, Blogge Bloggbävning - har aktuella länkar till tidningsartiklar. Rick, Steve Lando, Christian, WitchBitch, Rosetta, Basic, Radikalen, Erik L, Svensson, Join Simon, Humlan, Alter Ego, Bent, Aspiebloggen, Alter Ego, Ringborg diskuterar Focault , Min gamle kollega Anders Lotsson, Peter J Olsson, Mildner på Sydsvenskan, Drottningsylt, Projo, HAX, LAKE, Basic, Kryptoblogg, Jörgen L, Badlands Hyena (satir), Badlands Hyena 2, lika mycket satir, Erixon, Ingerö, Svensson, Kamferdroppar, Poet on the Run, Dimitri, 10363, Peter Karlberg, Piece of The Mind, Klokbok, frendo, embryo-för att det behövs mitt i alltihopa, Stationsvakt - kan man gömma ord och samtidigt visa dem? Tommy k j, Ingerö - tre poster
Paf, Peter J O, Waldemar i Skiften,- här finns fler intressanta artiklar,
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, jag försöker inbilla mig att han inte förstår bättre efter att ha lyssnat alla dem som säger att Sverige är ett paradis för terrorister. Det går sådär.

Mary X Jensen sa...

haha... kämpa på bara