fredag 14 mars 2008

Bloggtidningen på is ett tag...

Rosemarie Södergren startade Bloggtidningen.se och frågad eom jag ville vara med. Självklart sa jag och vi drog igång. Dessvärre råkade jag i början av året ut för en mycket pressande privat situation, så min tid och mina krafter måste gå till annat och Rosemari fick också en del annat att göra. Vi hade behövt satsa mer tillsammans på Bloggtidningen, men vi fick inte ihop det helt enkelt.

Men vi hade kul och man vet aldrig vad som sker framöver.- inga ledsamheter vilar hos någon av oss som bekant. Vi kör på bara...

Jag fortsätter nu med den här bloggen och startar samtidigt barnbarnsbloggen som jag vill ska bli en tummelplats för oss alla som har barnbarn.

Rosemari å sin sida kör vidare med sin Kulturbloggen och satsar också på PopRockbloggen ihop med Jonathan.

Inga kommentarer: