måndag 10 december 2007

Ragnar fixade biffen åt Susnet...

En av de riktigt bra grejorna med Susnet är att man kan kolla i loggen vilka besökare man haft. Det har i alla fall för mig ett stort intresse. När de nyligen bytt server så försvann den funktionen så som det ofta är med datorer - plötsligt så är det någon detalj som inte funkar. Man kan bli galen för mindre, eller hur?

Men jag ska inte gnälla eftersom jag är gift med Ragnar och han kan liksom snacka med datorer och har gjort det hela sitt liv, så det mesta är inte "Rocket Science" för honom. Så jag sa, snälla Ragnar det här funkar inte, kan du inte hjälpa Susnet? - Jo, det är klart bara det blir lugn på dig så sa han.

Ragnar är ingen bloggare men en djävel på datorer, så nu funkar det med hostname hos Susnet igen. Susnet ska förresten ha en stor eloge för sin fantastiska tjänst, den är verkligen både smutt och praktisk.

Så tack till både Susnet och Ragnar - nu har ni förenklat mitt liv, igen...

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer: