fredag 14 mars 2008

Detta måste bara ses... Skärmsläckare - bloggningsaktivitet i realtid

Kolla in denna oerhört fascinerande skärmsläckare från Primelabs/Twingly. Den visar på den globala bloggaktiviteten i realtid. Riktigt superfantastiskt coolt alltså.

Du kan ladda ner den här

Anton heter killen som gjort den och han har fått en utmärkelse för den också. Imponerande. Åh vad jag älskar det här md internet...

Uppdatering: Äras den som äras bör och jag var nog lite för snabb här. Men det gör inte skärmsläckaren sämre för det, eller hur?

Så här kommenterar Anton själv nedan:


Hej! Javisst var det skoj!Måste dock ge en rättelse:1. Jag har inte gjort skärmsläckaren, det har våra ex-jobbare gjort.2. Utmärkelsen var för att jag hade ett så bra tips/en så bra kommentar, inte för själva skärmsläckaren.Fast det är lika skoj för det! Och visst är den cool?!Ha det bra! /Anton, Twingly



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Javisst var det skoj!

Måste dock ge en rättelse:

1. Jag har inte gjort skärmsläckaren, det har våra ex-jobbare gjort.

2. Utmärkelsen var för att jag hade ett så bra tips/en så bra kommentar, inte för själva skärmsläckaren.

Fast det är lika skoj för det! Och visst är den cool?!

Ha det bra! /Anton, Twingly