tisdag 1 april 2008

Aprilskämten haglar...

Rickard och Robert tar gärna emot era aprilskämt på sin nya sajt . De har också samlat förra årets roligaste där så det är bara att ha kul. Man kan rösta fram årets roligaste aprilskämt också.

Själv går jag alltid på alla aprilskämt alltifrån när min kusin lurade ut mig på balkongen för att se älgen på tomten, själv stod hon på sin egen mitt emot och skrek april, april. Lagom kul, för lite upphetsande var det allt att ha en älg på tomten på den tiden, mitt i villaområdet. Det är inte lika ovanligt numera när de går runt lite hur som helst och blir fulla på överjästa äpplen och ramlar i poolen.

Nåväl själv gick hon med sin unge utklädd i sydväst och fiskespö till Konsum den första april. För alla som kom i den munderingen skulle få en lax ;-). Så kan det gå.

För övrigt så går jag på det mesta så lura mig bara... Bryr mig inte ens om att bli generad längre faktiskt. Ett gott skratt förlänger livet.

En del bloggare skämtar förstås...

(SvD)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: