lördag 20 december 2008

Julblomma till Johan...






Här kommer den sedvanliga julblomman till dig Johan - du får nöja dig med samma bild som förra året. Jag har rättigheterna till den genom ingift upphovsrätt eftersom det är min man som plåtat. Det bästa med bilder på blommor är att de aldrig vissnar. Och så älskar jag tulpaner och det blir därför givet att ge såna till den man uppskattar.

Tack för att du ibland hör av dig när jag trasslar till mitt länkliv här på bloggen. Det mesta är ren okunskap och lite lär man för varje gång.

Hoppas att du får ett bra år nästa år också. Det är särskilt glädjande att du tjänar pengar på allt jobb du ändå lägger ner på oss bloggare. En annan har inte fått in en spänn på annonser... Men du förtjänar dina. Hur som helst håller jag på och klurar över i vilken kategori du skall in i vad gäller Stora Bloggpriset. För det priset borde vara ditt Johan.
God Jul och Gott Nytt År på dig...

Inga kommentarer: