måndag 25 januari 2010

Fick ett mail från Martina om Politometern...

Hej!


Jag driver som du kanske vet sajten Politometern.se, där alla (parti)politiska bloggar finns med, bland annat din. Den här veckan släpper jag en topplista över alla politiska bloggar, och i eftermiddags släppte jag listan över de mest inflytelserika Mp-bloggarna och kd-bloggarna.

Nedan kan du se när jag släpper listan för alla de olika partierna, Missa inte att gå in och kolla hur det går för din egen blogg!

Måndag 14.00: Kristdemokraterna


Måndag 14.30: Miljöpartiet


Tisdag 13.00 Vänsterpartiet

Tisdag 13.30 Piratpartiet


Onsdag 13.00 Folkpartiet


Onsdag 13.30 Centerpartiet


Torsdag 14.00 Socialdemokraterna

Fredag 10.00 Moderaterna

Fredag 10.30 Den Totala Listan!

Läs mer om topplistan här:


Vänliga hälsningar

Martina Lind

Politometern

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser på Gunnar Axéns blogg att Mina Moderata Karameller är en blogg som han följer. Du kanske kunde ta och skriva ett inlägg här om hans och Rivières minst sagt omdömes- (och empati-)lösa artikel?