söndag 22 maj 2011

Länkkärlek...

2011
Detta är en repris från förra året. Mycket händer i bloggosfären men jag vill veta att ni finns kvar allihopa... Ska ta och aktualisera och skicka länkkärlek till nyare bekanta också.







Denna vecka skickas det länkkärlek och jag vill inte vara sämre förstås Så många bloggare som jag mött både på nätet och i verkliga livet och haft så mycket glädje och utbyte trodde jag aldrig skulle vara sant. Att skicka länkkärlek är inte svårt. Men risken finns att man glömmer någon och det är jättetrist. Men låt mig börja så här. Utbyte har jag av er alla. Det var bloggen Nakna sanningen som startade upp Bloggkärleksveckan men inte ger han mig någon kärlekslänk inte. Nåväl jag är generös ;-). Nikke och Simon är givna liksom Björn Alberts och Deeped. och Brit . De lär mig massor.



Opassande Emma, stor inspiration - alltid.
Farmor Gun underbar, det räcker...
Sagor från Livbåten, stor kärlek, stöttande. Marcus tröttnade på min gamla logga och fixade till både den här till MMK och till Österåkerskaramellen. Tack. Göran W alltid god. En varm person jag gillar mycket.
Karl Sigfrid som jag delar intressen med i politiken, vi vill båda värna om internet. Jag stöttar honom.
Amanda Brihed, stark personlighet som jag uppskattar särskilt för att hon fixar uppförsbackar, det gör också Scaber Nestor och Jens Odsvall. Rick Falkvinge och Anna Troberg, självklart. Tindra Anette alltid spännande och så Paul RongeZac är en annan bloggare som alltid ger mig gott självförtroende. Tack.

Egentligen skulle alla bloggar på Politometern med faktiskt och inte minst Martina Lind förstås.

Nu har jag säkert glömt många, jag ville inte det så det är ej med flit. Ni får påminna mig. Hela bloggosfören består av intressanta .personer. Jag är glad över att vara en del av den.

4 kommentarer:

Widham sa...

Tack för de vänliga orden Mary.

Zac sa...

Tack för omdömet. Jag läser din blogg och inser att den på sätt och vis är så som jag vill att mina politiska inlägg skulle vara. Ett klarsynt föredöme.


//Zac

JB sa...

Gulle Maryka! Tack själv för många nyttiga och ibland roliga ibland mycket seriösa utbyten. Kram Judit

Björn sa...

Hej Mary, tack för fina ord i fint sällskap!

Har varit relativt off-line under en tid nu varför jag såg detta först nu.

Fortsätt vara bra!

/ Björn