torsdag 14 februari 2008

Oj vad förvånad jag blir (NOT), Telia har problem med mailen...

Det är egentligen helt otroligt att Telia alltid har problem med sina mailservrar. Förvisso har de många kunder och det slår hårt när det inte fungerar. Jag klagar ofta och högljutt på Telias mail, på Telias kundsupport och på Telias hantering av sina kudner överhuvudtaget. Anledningen är att det ofta trasslar.

Byt leverantör då säger mina kompisar. Det har jag delvis redan gjort - men jag har lite Telia kvar av olika skäl.

Med tanke på att Telias VD nyligen sa att företaget måste säga upp en massa människor så hoppas jag att det inte är de som jobbar på teknisk support. För de behövs sannerligen. Tidigare höll han med. Så det ska bli intressant att se var nedskärningarna kommer att göras i personalstyrkan.

(Aftonbladet)
(DN)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: