söndag 16 mars 2008

Det är inte bara unga tjejer som gillar Björn Gustafsson...

Melodifestivalen är över för den här gången. Vann rätt låt? Hur fungerar det med röstningen egentligen? Det blir konstigt. Men Sanna var bra, Perelli var bra och BWO var kanske bäst. Enligt min smak och vad gäller tävlingsbidragen. Men den som stal föreställningen var förstås Björn Gustafsson.

Jag kunde vara den killens mamma och det är också just det där mammaleendet som kopplas på när jag ser denne unge kille fullständigt hejdlöst kastar sig upp i det värsta dödslyftet från Let´s dance bland annat. Jag hoppas att vi får se och höra mycket av honom framöver. Inte minst att det finns de som skyddar honom och håller hpnom undan från de värsta spektaklen för tyvärr så finns det stora nackdelar med all uppmärksamhet också.

Jag skrev förut en liten kärleksförklaring ur en mammas aspekt. Kärleken till sönerna (nåväl döttrarna har olika stort utrymme, men just här handlar det om sönerna)

(Aftonbladet)
(SvD)

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

app app app...felstavning där i texten.. ;) annars.. jao..björn är ganska ok

Mary X Jensen sa...

tack tack - det är nog inte så mycket felstavning som att det går lite fort över tangenterna ibland. Ska försöka skärpa mig.

Jinge sa...

Jag slarvar oxo när det går fort. Fel vart tionde ord ibland...