torsdag 24 april 2008

Nu du embryo...

Jag har idag lagt en order hos Bokus på två av embryos böcker

- 1 st Paul Exodus Propp (9789146210252) à 134.00 kr
- 1 st Dödens lilla bok : dikter (9789146212614) à 119.00 kr

samt Rosetta Stens

1 st Chefer från Helvetet (9789146215929) à 105.00 kr

Tack vare Rosettas generösa fildelningsfilosofi blev jag nyfiken på boken så nu köper jag den. Datorn är än så länge inget alternativ till BBBB (Bed, Breakfast, Bath, Bus) för min del, men det kommer nog.

Embryos köper jag för att få tyst på tjatet om upphovsrätt. Vill inte ta den ifrån dig alls. Men jag vill heller inte bli utsatt för kollektiv fuskerikontroll utan urskiljning av ickepolis... Vem vet jag kanske gillar böckerna också. Synpunkter kommer när jag har läst.


Seså - ny exempelkund. Först kännedom om produkten på nätet, litet smakprov, sedan inköp...


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Magnus Carlbring sa...

coolt

:-)

men: jaha ja: då får man sluta tjöta här då alltså

:-o

fast: dom där böckerna har ju inte embryo skrivit det är hans dockmakares verk

Mary X Jensen sa...

tjata på här du - det ger lite krydda till anrättningen.

Vem gillar slätstrukenhet? inte jag...