tisdag 18 november 2008

Snart finns det bara ett ord kvar för IPRED - Orka!

Snuttifieringen av IPRED-debatten är störande. Man blir trött. Man spyr på ifpi och artister som inte vill ha koll på nuläget utan hellre vill konservera sig själva i det gamla. Skyll er själva säger jag bara.

Ingen som funderat på vad kunderna vill ha istället för att förbjuda dem att se och höra. Det man vill ha finns inte att köpa. Däremot ska det säljas en massa man inte vill ha.

Läs vad Rickard skrev igår till mig och läs också kommentarerna till det inlägget i länken nedan. Det är en helt fri konsultation för ifpi och hela artisteribranschen att ta till sig. Alla vill betala för sig. Men de vill själva bestämma för vad.

Bästa politiker läs det här ni också. Särskilt till de som det berör på borgerliga kanten. Jag skickar inga vykort utan utgår ifrån att ni läser min blogg. Det blir billigare porto för mig.


Vad vill kunderna ha? Länken till Rickards inlägg.

Vad handlar det om?

Dinosaurier...


(SvD)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: