torsdag 1 januari 2009

Årets politiska blogg - Grattis HAX

I år blev det Henrik Alexandersson som tog hem priset som Årets politiska Blogg tätt följd av Blogge. Oscar och Emma är i topp och själv hamnar jag som vanligt lite stabilt i mitten... Tack till alla som röstat på min blogg. Det är bloggen Bent som anordnar denna tävling - för tredje året i rad nu.


Så här ser listan ut - med länkar och allt. Grattis till oss alla.



Henrik Alexandersson (2 542) - energi

Blogge Bloggelito (1 877) smack-bom-pang

Oscar Swartz :: Texplorer (1 719) rakt på sak utan krusiduller

Opassande (1 581) eftertänksam och alltid på hugget -centralfigur

Mark Klamberg (1 466) så mycket kunskap och så mycket engagemang

Johan Norberg (1 393) veteranliberal

Johan Ingerö (1 380) veteran och fd fp

En vanlig $vensson (1 302) veteran och känd

Dick Erixon - I hjärtat rebell (1 218) veteran och egensinnig - rebell

Copyriot (1 083) - intelligent

Mina moderata karameller (1 063) - det var jag det...

Alliansfritt Sverige (969) - ja, ja

Anna Troberg (843) - här vilar inga ledsamheter

Jonas Morian - Promemorian (800) - (s) med finess

Frihet, Fildelning & Feminism (796) - coming person, lyssna på henne

Badlands Hyena (770) - mållös

Louise P’s blogg och texter, Frihetspropaganda & Digital Prozaq (706) Klarsynt

Enligt min egen humla (671) - rör inte min handväska

Cattis blogg (581) - personlig

Svensson (567) - Stenungssundskompatibel men åt fel håll

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till elfte platsen. Du vet väl att talet 11 har en speciell magisk innebörd.

Jag röstade på dig...

Mary X Jensen sa...

Tack Monica. Jag röstade på dig ser du...

Talet 11? Magisk innebörd? Berätta. Visste jag inte.

Catti Ullström sa...

Jag snodde idén med egna kommentarer till listtopparna. Det var lite kul. Jag trodde inte att jag var så mkt mer personlig än vanligt, men det kanske jag är...

God fortsättning.

Anonym sa...

På mig, men jag var inte med ... eller var jag? I så fall - tack!

Anonym sa...

Jag röstade på alla! Men alla fick inte samma betyg…

Min vana trogen satte jag 5 på Louise, Swartz och några andra särskilt bekanta bloggar.