torsdag 19 februari 2009

Så här ser han ut...

Jag har hängt på olika e-postlistor i många år nu. en delpersoner blirman liksom bekant med fastän man inte träffat dem. Åren går och man samtaar omolik saker. Det blir som en brevvän ungefär. Jag brukar hänvisa till en av dem som favoritjuristen. Mårten Schultz heter han. Favorit har han blivit för att han fått mig att tänka efter ibland när jag publicerat lite korttänkta omdömen, exempelvis om folk som inte ännu är dömda i domstol. Har bara gått efter vad som står i tidningen och jag som gammal tidningsmakare borde inte gå på såna lätta trix, jag skäms lite för det. Inget man är stolt över. Numera tänker jag efter före kan man säga. Det tackar jag Mårten för.



Nåväl Mårten har nu hamnat på omslaget till en tidning - lite stolt är han nog.



Hur som helst så här ser han ut.



Mårten har också gästbloggat här tidigare. Det handlade om rätten att ha ett privatliv. Även när man är prinsessa.

Inga kommentarer: