måndag 24 augusti 2009

Statsministern i Vaxholm

Av någon anledning så försvann en hel del av de bilder jag lade upp i ett annat blogginlägg kring statsministerns sommartal i Vaxholm tidigare. Nåt skumt med blogger är det. Så här kommer reprisen. Med nya texter för jag kom inte ihåg vad jag skrev. (Alla foton: Ragnar Jensen)




Det blir skattesänkningar för arbetsinkomster. Det är många yrkesgrupper, vanliga människor som fått nästan en månadslön mer i plånboken. De gillar det. Ju fler som jobbar desto bättre för ekonomin och det blir pengar över till välfärd också. Ser ni skylten? Blå leden.




Det är jobben som gäller för att hålla landets ekonomi igång. Vi kommer att fortsätta satsa på det.




Titta där står ju jag i min gula jacka...






Radio Österåker fick veta att statsministern hunnit med både sol och bad under sommaren. I bakgrunden står Nils Matsson, kommunalfullmäktiges ordförande i Norrtälje.




Det är mycket som är viktigt Mona Sahlin, men inte allt hela tiden...




Stillsam flirt med fotografen, det är OK - vi är gifta.




Kommunalrådet i Vaxholm, Per Mosseby med familj. Gullig unge.




Varför gå ut när man kan kolla på alltihop hemifrån?



Statsministerparet Reinfeldt för fjärde gången på sommartal i Vaxholm.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,




Inga kommentarer: